Super-Pharm jest silną, międzynarodową marką z długimi tradycjami w służbie zdrowia i urody. To unikalny koncept, łączący drogerię, perfumerię i optyka z najważniejszą jego częścią - apteką.
Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, profesjonalizm i dobra, przyjazna atmosfera pracy, współpraca oparta na zaufaniu i szansa na rozwój zawodowy.
Analityk Finansowy
Zakres obowiązków:
- Obsługa administracyjna rekrutacji, w tym m.in. zakładanie rekrutacji w systemie eRecruiter, publikowanie ogłoszeń, współpraca z kierownikami sklepów, HR biznes partnerami i dostawcami usług rekrutacyjnych
- Analiza CV Kandydatów, prowadzenie wstępnych rozmów, umawianie spotkań
- Wsparcie przy organizacji szkoleń i działań rozwojowych, np.: porównywanie ofert, współpraca z ośrodkami szkoleniowymi w kwestiach logistycznych
- Administrowanie platformami e-Learningowymi
- Obsługa operacyjna benefitów, w tym m.in. rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników
- Rozliczanie faktur za usługi HR
- Archiwizowanie dokumentów
- Udział w projektach z obszaru HR we współpracy HR biznes partnerami i Kierownikiem Działu Kadr
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (preferowane z obszaru HR, zarządzania, administracji)
- Doświadczenie w pracy administracyjnej (ok 6 miesięcy)
- Podstawowa znajomość procesów HR oraz gotowość do zdobywania wiedzy i rozwoju w obszarze miękkiego HR
- Sprawność w posługiwaniu się pakietem MS Office, w tym w MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Łatwość uczenia się systemów
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i pisanie prostych wiadomości
- Doskonała organizacja pracy
- Inicjatywa i zaangażowanie
- Skrupulatność, dokładność również pod presją czasu
- Umiejętność komunikowania się z osobami z różnych działów i szczebli organizacji oraz z kontrahentami
- Samodzielność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
Mile widziane
- Znajomość systemów informatycznych wykorzystywanych w pracy HR
- Umiejętność redagowania tekstów
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze miękkiego HR przy wsparciu doświadczonego zespołu, który chętnie dzieli się wiedzą
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia (pełen etat, praca od poniedziałku do piątku)
- Atrakcyjny pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków w biurze, zniżki pracownicze
- Pracę w trybie hybrydowym 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie